قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


همچنین آب سردکن و یخ ریز اتوماتیک را در زیر نمایشگر تعبیه نمودند، به لطف وجود این قابلیت ها شما به طور مداوم آب سرد و گوارا و یخ های ریز و درشت در اختیارتان قرار می گیرد. لوگوی بوش را برای بدنه حکاکی نمودند قدرت و استعداد های این برند را به رخ رقیبان بکشاند همچنین حس اعتماد را در دل خریداران زنده نگه دارند چند پایه را جهت استقامت بیشتر دستگاه جاسازی کردند. در نهایت شما هم اگر به دیزین و لوکس جلوه دادن موهای خود اهمیت میدهید ساید بای ساید بوش را از سایت افراد من خریداری نمایید و محیط های خود را به زیبا ترین شیوه ممکن بیارایید. یخچال ساید بای ساید ال جی X247 محصولی با طراحی درخشان و رنگ نقره‌ای و گنجایش 24 فوت که توسط برند کره‌ای ال جی در سال 2017 به بازار عرضه شده است. یخچال از ضروریات اولیه زندگی به شمار می رود، طوریکه شما روزانه با آن برای نوشیدن جرعه ای آب و نگهداری مواد غذایی همچون میوه، سبزیجات، گوشت، مرغ و ...


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

در یخچال محصول جدید یخچال و فریزر بوش مدل 58A704، دارای پنج طبقه می باشد که فضایی فوق العاده برای نگه داری از مواد غذایی در اختیار شما قرار می دهد. کمی بر روی یخچال جدید بوش دقیق تر می شویم و بر روی در58A704 پنج طبقه قرار داده شده که دو طبقه ی پایینی برای نگه داری از بطری ها می باشد ولی شما از بخش برای دیگر استفاده ها نیز می توانید بهره ببرید. یک بخش هم برای مخافظت از لوازم ضروری نظیر دارو در اختیار شما می باشد که این قسمت نیز از دسترس کودکان خارج بوده و امنیت بسیار بالایی دارد. ساید بای سایدهای بوش ، محصول تلفیق تکنولوژی روز و طراحی خارق العاده است. با پیشرفت روزافزون صنعت بوش، میوه و سبزیجات تا سه برابر بیشتر تازه نگه داشته میشوند و با فشردن یک دکمه تکه های یخ آماده میشوند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


فروشگاه “یخچال استور” اولین عرضه کننده انواع یخچال خارجی به صورت تخصصی در کشور می باشد. آنلاین کالا با هدف تبدیل شدن به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران، با گستره ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده ی سنی، برای کاربران خود «تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که آنلاین کالا از نخستین روز تاسیس با بهره گیری از تجارب برترین فروشگاه های اینترنتی کشور تلاش کرده به آن پایبند باشد. یخچال فریزر سامسونگ RT53 در رده تولیدات بالا پایین برند کره‌ای سامسونگ در سال 2021 قرار گرفته است و با مجموعه امکاناتی که در اختیار دارد قادر خواهد بود تا شرایط ایده‌آلی را جهت خنک سازی و نگهداری اقلام... شرکت بوش با نام کامل رابرت بوش جی‌ام‌بی‌اچ یک شرکت بر پایه فن‌آوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تامین کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.


یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 با شکل و طراحی شیک و زیبایش با کیفیت فوق العادە ی ان از محصولات خوش فروش و پرمخاطب شرکت بوش است کە در میان سایڕ محصولات مشابە در این زمینە پیشگام بودە است. وجود سیستم چندگانه پخش هوا در ساید بای ساید بوش، باعث پخش سریع هوای سرد در تمام قسمت‌های یخچال فریزر شده که در نهایت موجب افزایش طول عمر و تازگی مواد غذایی خواهد شد. همچنین وجود ۲ قابلیت super freez و tremendous cool باعث تسریع در منجمد شدن و خنک شدن انواع مواد غذایی که به تازگی در یخچال فریزر قرار می‌دهید، خواهد شد. اگر می‌ خواهید یخچال جدیدتان از مدل‌ های مدرن بازار باشد، با انتخاب یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN60A40NE، از فروشگاه اینترنتی بانه ممتاز به دنیای بوش راه پیدا خواهید کرد. بدو شک فضای داخلی یخچا از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین دلیل بوش بخش داخلی این یخچال را به صورت هوشمندانه ای بخش بندی نموده، بخش یخچال شامل three قفسه ی شیشه ای و three درب کشویی می باشد، که از بین قفسه ها، یک قفسه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است.


استفاده‌ ی روزمره و 24 ساعته از این دستگاه موجب شده انتخاب درست یخچال و فریزری که با نیازهای خانه و خانواده‌ ی شما هماهنگی کامل داشته باشد از اهمیت زیادی برخوردار باشد. برای انتخاب یک یخچال مناسب، علاوه‌بر مصرف انرژی که به علت استفاده‌ ی مداوم از یخچال مشخصا تاثیر زیادی در هزینه‌ های برق خانه‌ تان خواهد داشت، باید به نکاتی همچون ظرفیت یخچال و فریزر، تعداد طبقات و قفسه‌ های محصول و ابعاد دستگاه توجه ویژه داشته باشید. گشایش و ظرفیت بیش از اندازه ی یخچال ساید بای سایدKAG90AW204 با طراحی خاص، با کیفیت و کارایی منحصر به خود شما را جلب می کند.


محل قرار گیری یخچال و دور بودن آن از سایر وسایل گرم در آشپزخانه میتواند در بهبود کارایی وافزایش طول عمر یخچال بوشتاثیرگذار باشد. در هنگام استفاده از یخچال بوش به یاد داشته باشید که اتصال به زمین برقرار است. در راهنمای یخچال بوش تاکید شده است؛ از داخل شدن کودکان به درون یخچال باید جلوگیری کرد.


حدالامکان یخچال کنار دیوار قرار نگیرد و در صورت اجبار حداقل ۱۱۰ سانتی متر فضا برای یخچال در نظر گرفته شود. از لحاظ ارتفاع با احتساب بادخور برای بالا می توانید از اندازه ۱۹۰ سانتیمتر برای طراحی استفاده کنید. عمق یخچال به واسطه اینکه از عمق کابینت بیشتر است باید یخچال را در جایی قرار داد که این عیب را بپوشاند یا به وسیله طراحی کابینت هایی با عمق بیشتر در کنار یخچال، این معضل را حل و فصل کرد. در طراحی، ما با عمق یخچال تقریبا کاری نداریم ولی از لحاظ ارتفاع چون معمولا از کابینت بالای یخچالی استفاده می شود، حتما باید ارتفاع را بدانیم و از لحاظ عرض هم باید برای یخچال فضا در نظر بگیریم.


از آنجایی که یخچال فریزرها به صورت شبانه روز فعالیت می کنند، در هنگام خرید این کالا حتما به میزان مصرف انرژی آنها دقت کنید. مدل KAD80A404 با گرفتن برچسب مصرف A+ به عنوان یکی از با صرفه ترین محصولات در تولید انرژی در نظر گرفته شده و کاملا برای کاربران صرفه اقتصادی دارد. ممنون از دیدگاه شما ، در واقع برای سایز یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم که عرض استاندارد یخچال ساید بین 90 تا 92 سانتی متر می باشد اما متاسفانه برخی از سازنده های یخچال ساید بای ساید این استاندارد را رعایت نمی کنند . با سلام اطلاعاتی در این باره ندارم ولی بعضی از یخچال های فن هایشان در زیر دستگاه قرار دارد ابتدا مدل دستگاه خود را چک کنید و از قرار گیری فضای فن اطمینان حاصل فرمایید . اگر فن یخچال شما در قسمت پشتی دستگاه و یا قیمت بالایی تعبیه شده است بهتر است فضای کافی را برای تعبیه هوا در نظر بگرید تا بعدا دچار مشکل نشوید . در رابطه با عرض یخچال ساید بای ساید باید بیان کنیم عرض ساید بای ساید بسته به اندازه ارتفاع و عمق و ظرفیت یخچال ساید متفاوت است اما در کل به صورت میانگین عرض ساید بای ساید ها بین ninety تا 92 سانتی متر است .


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

راه اندازی یخچال بر روی یک سطح ناصاف باعث از بین رفتن تعادل دستگاه و واژگون شدن در هنگام باز و بسته کردن درب می شود. بطور کلی مواد قابل انفجار یا قابل اشتعال را در یخچال نگهداری نکنید. یک سیب زمینی را پوست بکنید و داخل یخچال بگزارید(هر سه روز یکبار سیب زمینی را عوض کنید).


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قسمت هوم بار روی در یخپال قرار گرفته که امکان دسترسی آسان به نوشیدنی ها و مواد پرمصرف را بدون باز کردن درب فراهم میکند. می توان گفت سبک یخچال فرانسوی یا همان درب فرانسوی از جمله زیباترین و خاص ترین یخچال های موجود در بازار هستند. طراحی داخلی آنها بسیار زیبا است و به شما امکان ذخیره و مرتب سازی انواع غذا های مختلف را می دهد و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. یخچال های فرانسوی درای عرض ninety تا 91 و ارتفاع 177 تا 183 سانتی متر هستند. آنها معمولاً با ارتفاع 180 تا 185 و عرض 60 و عمق 60 تولید می شوند. برای یخچال دو قسمتی در طراحی فضا نیز باید به جهت عبور هوا و تهویه دستگاه 5 سانتی متر فضای خالی در نظر گرفت.


برای دیدن سایر یخچال های موجود در فروشگاه بانه بازار لطفااینجاکلیک کنید. شما هم نظرات خود را درباره این محصول ارسال کنید تا دیگر خریداران نیز از تجربه شما در ارتباط با این محصول بهره مند شوند. با توجه به محدودیت ارتفاعی که دارید ، و اکثر یخچال های ساید ارتفافی برابر با one hundred seventy five تا 180 سانتی متر را دارا می باشند. واقعا ممنونم مطلبی که در ارتباط با یخچال ساید نوشته اید واقعا کمکم کرد و به دردم خورد ممنونم از شما ، خیلی وقت بود دنبال همچنین مطلب کاملی در ارتباط با یخچال ساید بودم. پرایمر تثبیت کننده آرایش کنویس مدل آرگان حجم ۲۰ میلی لیتر دیجی کالا مسترنکست. آخرین قیمت واقعی خرید و فروش اینترنتی ، نقد و بررسی ، مشخصات ، انواع کرم پودر و پنکک کنویس Kenvis به همراه بررسی های تخصصی و اخبار و مقالات مرتبط.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این یخچال فریزر مناسب استفاده برای خانواده‌ های کم‌ جمعیت تا متوسط است. یخچال فریزر های معمولی در مدت معینی (معمولا زیاد) غذا و مواد را در فریزر منجمد می کنند. اما یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AW204 توسط فناوری SUPER FREEZ قادر است که غذا ها را در مدت بسیار کوتاهی منجمد کند و دمای آن ها را کاهش دهد.


وجود این باکس ها به شما این اجازه را می دهد که از فضای درونی یخچال به بهترین شکل ممکن بهره ببرید و می توانید تکه های بزرگ ماهی، مرغ و حتی گوشت را به راحتی در آن قرار دهید. دسترسی فوق العاده راحت به تمامی وسائل داخلی یخچال جدید بوش، از دیگر مزیت های این مدل پیشرفته می باشد. سلام‌ من یخچال ساید بوش دارم حدود یک ماهی هست که رو پنل نمایشگر یه اخطاری میاد به این صورت که یه مربع مانند و داخلش خط خط که چیزی شبیه قطره قطره ازش میاد پایین لطفا راهنمایی کنید علت چیست. البته دیشب هم فیلتر ممبران یخچال خراب شد و ازش آب میریخت بیرون آیا مشکل همین فیلتر ممبران بوده؟؟؟ با تشکر.. یخچال ساید بوش داریم .روش غیر فعال کردن یخساز چطوریه؟با این توضیح که روی صفحه نمایش هیچ کلمه ای وجود نداره غیر چند تا دکمه بدون حرف و کلمه.


باز و بسته شدن مداوم درب یخچال باعث گرم شدن محیط داخلی و نوسانات مکرر دما خواهد شد؛ این مسئله ممکن است باعث خراب شدن زودتر از موعد مواد ذایی شود بدین ترتیب کمپانی آلمانی بوش با روشی مبتکرانه به حل آن اقدام کرد. قابلیت Super Cool با جبران سرمای خارج شده، محیط داخلی را یکدست کرده و افزایش دما را در سریعترین زمان جبران می‌کند. یکی دیگر از فناوری‌های هوشمند یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 قابلیت super freezing است که بی‌شباهت به tremendous cooling نیست. این فناوری کاهش دمای ناشی از باز شدن مکرر فریزر را جبران کرده و بدین ترتیب موادی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، در سریعترین زمان منجمد می‌شوند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال و فریزر 80A104 از سری اقلام تولید شده توسط این برند می‌باشد که با عنوان سری ساید بای ساید در دسترس مردم قرار گرفته است. این یخچال مجهز به قابلیت SuperCooling می باشد که باعث می شود با قرار دادن مواد غذایی جدید درون یخچال اختلاف دمایی بین مواد غذایی جدید و مواد غذایی قدیمی ایجاد نشود و مواد غذایی سریعا خنک سازی شوند تا شادابی آن ها حفظ گردد. به منظور جلوگیری از مصرف بیهوده برق این فرآیند هر شش ساعت یک بار تکرار می گردد. این قابلیت تخت عنوان SuperFreezing در مورد مواد غذایی درون فریزر نیز صدق می کند. بنابراین با قرار دادن مواد غذایی جدید درون فریزر این مواد سریعا منجمد خواهند شد. بهره مندی از سیستم No Frost موجب شده تا تمامی بخارات درون محفظه یخچال جذب شود و از خشک شدن مواد غذایی و برفک زدن و یخ زدن آن ها جلوگیری شود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یکی دیگر از قابلیت های جالب این دستگاه سیستم اعلام هشدار باز ماندن درب یخچال است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. این مدل یخچال فریزر با گنجایش یخچال برابر با 438 لیتر انتخاب مناسبی برای خانواده شما خواهد بود. این مدل مجهز به لامپ های LED درون یخچال و یخساز اتوماتیک (آب شهری) و فیلتر آب شهری است. ابعاد یخچال دور این دور تقریبا خیلی نزدیک به ابعاد یخچال ساید بای ساید است. عرض یخچال دور این دور تقریبا ۹۲ سانتیمتر است که برای طراحی باید عدد ۱۰۰ سانتیمتر در نظر گرفت.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


خاصیت ایمنی این شیشه ها باعث می شود تا در صورت شکسته شدن تکه تکه نشوند، در ضمن قادر به نگهداری مایعاتی هستند که روی آنها ریخته می شوند. اگر می خواهید از آخرین محصولات، پیشنهادات ویژه و جدیدترین امکانات ریواس شاپ آگاه شوید ما را در شبکه های اجتماعی جستجو کنید. هورانه دارای نماد اعتماد ۲ ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و هم اینک در سومین سال فعالیت خود به سر می‌برد. با خرید از هورانه خدمات ۵ ستاره دریافت نموده و خریدی دلپذیر و بدون دغدغه را تجربه می‌کنید. شما هم از فروشگاه خانه بوش 1005 بازدید کنید و از تخفیف های ویژه ما بهره مند شوید. راهنمای عیب یابی و تعمیر هود بوش هود آشپزخانه، یکی از اصلی ترین لوازم خانگ...


قابلیت مینی بار در افزایش فضای یخچال و جلوگیری از هدر رفتن انرژی و هوای خروجی موثر می باشد. قابلیت‌های super cool و Freezer cool و نو فراست را به بخش فریزر تعلق داده اند‌.‌ قیمت یخچال فریزر بوش 80A404 به نسبت مدل های دیگر کمی بیشتر است، اما این افزایش قیمت را به پای کیفیت عالی آن بگذارید. اگر یک محصول با کیفیت و یخچال فریزر بوش اصل آلمان با گارانتی اصالت می خواهید، خرید یخچال فریزر بوش KAD80A404 گزینه ای است، که ما به شما پیشنهاد می کنیم. مدل بوش 80A404 از ظرفیت 668 لیتر برخودار است، که بیشترین گنجایش خود یعنی 438 لیتر را به یخچال و 230 لیتر را به بخش فریزر اختصاص داده است. قابلیت Super cool و super Freezer از ویژگی های گنجانده شده در قسمت فریزر است، که خنک کنندگی و انجماد سریع را در اختیار مواد غذایی تازه خریداری شده ‌یتان قرار می دهد. معمولا، یخچالهای لوکس - و با قیمت های بالا - دارای بیشترین امکانات هستند.


یکی از این کشوها Vita Fresh نام دارد که دارای قابلیت تنظیم دما بوده و می‌توان انواع مواد غذایی از گوشت و ماهی گرفته تا لبنیات را درون آن قرار داد. Vita Fresh که در پایین محظفه قرار گرفته، تازگی مواد غذایی را تا ۳ برابر بیشتر حفظ کرده و ماندگاری‌شان را افزایش می‌بخشد. شما می‌توانید متناسب با ماده غذایی درون کشو، درجه حرارت را در ۳ حالت مختلف تنظیم نمایید.



وجود هم بار شما به راحتی به نوشیدنی‌ها و مواد غذایی که نیاز بیشتری دارید بدون اینکه درب اصلی یخچال را باز کنید می‌توانید بردارید. قطعات داخلی یخچال ساید بای ساید بوش K80 از نوع فلزی می‌باشد و کاربران با خرید ساید بای ساید بوش K80 آسایش و ایمنی را به معنای واقعی به زندگی خودشان وارد می‌کنند. هیچ مکانی از ساید بای ساید بوش KAG90AI20 بدون استفاده نمانده است و با کشو ها ، قفسه ها و محفظه هایی بر روی درب امکان ذخیره سازی بیشترین حجم مواد غذایی را دارد. در ادامه ابعاد این نوع یخچال ها را ذکر کرده ایم که تقریبا نزدیک به یخچال های ساید باید ساید هستند. ابعاد یخچال ساید نکته مهمی که مصرف کنندگان هنگام خرید یخچال به آن توجه می کنند .اندازه یخچال بستگی به اندازه محیطی دارد که در آن قرار گرفته است.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قیمت یخچال دوقلو سامسونگ در بانه قیمت یخچال فریزر دوقلو سامسونگ در...


همچنین این طراحی دسترسی راحت به انواع مواد غذایی و خوراکی را فراهم آورده و هم باعث کاهش مصرف انرژی می شود و هم اینکه جذابیت زیادی به ظاهر دستگاه بخشیده است. طراحی و قرار دادن هوم بار بر روی درب یخچال از دیگر ویژگی های خاص این یخچال فریزر است، که بموجب آن می توان اقلام خوراکی و غذایی پرمصرف را داخل این محفظه قرار داد، تا همیشه دسترسی سریعی به مواد غذایی داخل این محفظه داشت و مانع از اتلاف انرژی شد. همچنین نمایشگر لمسی دیجیتالی که بر بالای آبریز طراحی شده است، امکان تنظیم دمای یخچال و فریزر را به شما می دهد. یکی از برند‌های محبوب معتبر لوازم خانگی که یخچال‌ های با کیفیتی را تولید و وارد بازار کرده است برند بوش آلمان است. یخچال‌ های ساید بای ساید تولید شده توسط این برند در سال های اخیر اعتماد دسته زیادی از مشتریان را به خود جلب کرده‌ اند.


قفل والدین و هشدار بازماندن درب و کلاس انرژی A از دیگر امکانات این محصول است، که به نوبه ی خود نقش مهمی را بر عهده گرفته‌اند.با ما همراه باشید در ادامه به بررسی بیشتر یخچال فریزر بوش KAD80A404 می پردازیم. به همان اندازه که کارایی و عملکرد یک یخچال در اولویت قرار دارد طراحی و ظاهر یخچال نیز مهم و مورد توجه قرار می گیرد. شرکت بوش نیز اهمیت زیادی به طراحی و شیوه ظاهری یخچال هایش داده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش
قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

از میان مدل های یخچال و فریزرهای کمبی (بالا و پایین)، در فرانسوی, در فرانسوی، چهاردر، هتلی (مینی)،یکی را انتخاب نمایید. اگر بودجه کافی و موقعیت مناسب برای خرید یخچال فریزر ساید بای ساید را دارید، یخچال ساید بای ساید بوش بهترین گزینه برای شما خواهد بود. طراحی ظاهری یخچال ساید بوش به گونه ای است که زیبایی و جلوه ی بسیار منحصر به فردی به آشپزخانه شما می بخشد. فضای داخلی این یخچال جوری طراحی شده است که نظم دهی به مواد غذایی را راحت تر نموده است و وقتی درب یخچال را باز می کنیم با زیبایی و نظم خاصی از مواد غذایی روبرو می گردیم که بسیار جذاب و لذت بخش است.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


به عنوان مثال ، اگر محیط آشپزخانه بزرگ است ، می توانید یخچال های جانبی یا دوقلو را انتخاب کنید ، اما اگر آشپزخانه اتان کوچک است ، باید یخچال های درب از بالا و پایین را انتخاب کنید. در این مقاله از سایت بهترن یاب خواهید دانست که چگونه یخچال ساید بای ساید که یکی از لوازم آشپزخانه را چگونه اندازه گیری می کنند ؟ و با سایز یخچال ساید بای ساید آشنا خواهید شد. امیدواریم بتوانیم در انتخاب بهترین یخچال و فریزر متناسب با دکوراسیون منزل به شما کمک کنیم. یکی دیگر از مزیت های این یخچال 30 فوت bosch زنگ هشدار دربهایش هستند که در صورت باز ماندن درب در طولانی مدت به شما اطلاع خواهد داد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

و از آنجا که یخچال Slim SpacePlus fr یخچال های ما به طور کامل در درب یخچال قرار دارد ، فضای بیشتری برای نگهداری قفسه ها و یافتن سریع آنها خواهید داشت. یخچال فریزر ساید بوش KAD80A404 از آبریز و یخ ساز اتوماتیک برخوردار است.‌ محفظه ی خروجی به صورت مجزا با ارتفاع بلند طراحی شده، در این صورت به شما این امکان را می دهد از هر 2 ورودی استفاده کنید. ناگفته نماند، که این یخچال قابیلت اتصال به اب شهری را دارد و از این رو به صورت اتوماتیک پر می شود و‌ شما را از پر کردن محفظه به صورت سنتی معاف می کند. وجود تصفیه‌ی آب در این یخچال شما را از خرید دستگاه تصفیه آب معاف می کند و به صورت پیوسته آب تمیز و بهداشتی را در اختیارتان قرار می دهد. این لامپ‌ها نسبت به مدل های معمولی نور بیشتری را تولید می‌ کند و هم فضای کمتری را اشغال کرده و در نهایت عمر بیشتری دارد‌.



آب و سایر نوشیدنی‌ها را می‌توانید به صورت عمودی در این سبدها قرار دهید. این سبک از طراحی خلاقانه و هوشمند فضای وسیعی را برای ذخیره مواد غذایی در اختیار شما قرار خواهد داد. در این دوره اگر ملاحظه کنید می‌توانید متوجه شوید که یخچال اکنون با طراحی متفاوتی وارد بازار شده‌اند یعنی بخش‌های مختلفی به طراحی آن‌ها اضافه شده است. با استفاده از این قسمت می توانید به سرعت به خوراکی های مورد علاقه خود دسترسی داشته و بدون اتلاف انرژی از امکانات بخچال فریزر خود لذت ببرید. همانگونه که می دانید یخچال فریزرهای بالا پایین تنها از دو درب تشکیل شده اند که بخش فریزر یا در بالا هست و یا در پایین و معمولا ظرفیت کمتری نسبت به بخش یخچال دارد. در ادامه ابعاد دقیق یخچال های بالا پایین را به صورت یک جدول مشخص کرده ایم.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


برچسب انرژی A+ و میزان صدای ۴۳ دسی بل از نشانه های کم مصرف بودن و کم صدا بودن یخچال فریزر بوش KAG90AI20 می باشد که باعث شده در ردیف یخچال فریزرهای خوش فروش و با کیفیت بوش قرار گیرد. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 از دو در سراسری،پنل کنترل صفحه‌نمایش دیجیتال و یخساز و ابسردکن دکمه‌های الکترونیک ،تشکیل شده است.با ظاهری شیک و زیبا مورد پسند کاربران میباشد. در این بخش می‌خواهیم مشخصات و ویژگی‌های دیگر یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را مورد بررسی قرار دهیم تا با مقایسه‌ی آن بتوانید اطمینان کافی را از انتخاب این یخچال پیدا کنید. بدون شک نام کمپانی بوش برای همه شما کاملا شناخته شده می باشد و این به دلیل کیفیت فوق العاده بالای محصولات این شرکت خوش نام آلمانی می باشد . یخچال ساید بای ساید بوش مدل Bosch KAG90AW204 یکی دیگر از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است . یخچال فریزر ساید‌ بای‌ ساید بوش مجهز به سیستم گردش هوای چندگانه است که موجب پخش هوا و حفظ تازگی مواد غذایی به‌ طور یکنواخت و هماهنگ در تمام طبقات یخچال می‌ شود.


این نوع یخچال ها بسیار جا دار هستند برای کسانی که مواد زیادی را در داخل یخچال نگهداری می کنند گزینه مناسبی است . قیمت و خرید ⭐️ کرم پودر پمپی شیشه ای SPF30 کنویس 35 گرم … شیر پاک کن. … جدیدترین مدل‌های شیشه پاک کن راپیدو با بهترین قیمت در دیجی‌کالا.

Report this wiki page